понеділок, 2 вересня 2019 р.

Можливо зараз пишу на емоціях і завтра буду перечитувати і думати “я ж могла і краще написати”, але зараз ці емоції справжні і я хочу всім про це розповісти. Люди по-справжньому щасливі лише тоді, коли знаходять своє покликання у житті, коли займаються улюбленою справою і від цього дістають задоволення. З впевненістю можу сказати я рада, що знайома з такими чудовими людьми. Я про творчу сім’ю Воронич Едуарда Васильовича та Світлану Василівну, які сьогодні, на святковому концерті приуроченому Дню Незалежності України в с. Тур’ї-Ремети, показали як вони кайфують від своєї роботи. І гадаю, що це помітила не тільки я, але і всі гості, які були присутні на святкуванні. Дякуємо за чудово проведений час і бажаємо вам творчої наснаги і досягнення все нових і нових вершин!


                                                                                                   Зав. бібліотекою Гулик А.В.

Немає коментарів:

Дописати коментар